سرریز شدن سد مخزنی دویرج دهلران ایلام + فیلم مسئولان در تدارک اجرای مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان | معوقات حقوق بازنشستگان لشکری، کشوری و تأمین اجتماعی واریز خواهد شد اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش نشانان مشهدی (۱۴ اردیبهشت) مرگ ۲ نفر براثر مسمومیت با گاز در ساری (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واژگونی پژو ۲۰۶ در فکوری| آتش نشانان دو محبوس حادثه را نجات دادند (۱۴ اردیبهشت) جاده چالوس یک طرفه شد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد (۱۴ اردیبهشت) زلزله مشهد را لرزاند + جزئیات (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی در خراسان رضوی و مشهد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) | باران در خراسان رضوی شدت می‌گیرد تداوم بارش باران در ۱۷ استان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «یسنا» دختر ناپدید شده ترکمن ربوده شده بود؟ آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | بازنشستگان خواستار افزایش حقوق با رقمی بالاتر از مصوبه مزد هستند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سارقان کابل‌های برق فشار قوی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی درباره درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال موزه‌ها فردا شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت)
سرخط خبرها

مدیر کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی: تلاشمان این است که بازمانده از تحصیل نداشته باشیم

  • کد خبر: ۱۳۶۹۳۴
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
مدیر کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی: تلاشمان این است که بازمانده از تحصیل نداشته باشیم
مدیر کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی گفت: خصوصیت و خاصیت زندان، نگهداری و کنترل است، اما این رویکرد جمهوری اسلامی ایران در زندان‌ها فرهنگی و اجتماعی است که خوشبختانه در این زمینه استقبال خوبی شده و کلاس‌هایی مطابق نیاز زندان‌ها برگزار شده که نیازمند ترمیم و تکمیل است.

بیتا سخایی| شهرآرانیوز، سید امیر شوشتری در آیین انعقاد قرارداد تفاهم‌نامه همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش و اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، اظهار کرد: در بازدید صورت گرفته از زندان شاهد روحیه جهادی، پویا و فعال زندانیان بودیم که نتیجه تلاش مدیرانی است که با ریسک بالا فعالیت می‌کنند تا سکون در زندان‌ها حاکم نباشد. همچنین در زمینه کارآفرینی و اشتغال نیز کارگاه‌هایی فعال شده و بسیاری از زندانیان در این فضا مشغول هستند.

وی افزود: خصوصیت و خاصیت زندان، نگهداری و کنترل است، اما این رویکرد جمهوری اسلامی ایران در زندان‌ها فرهنگی و اجتماعی است که خوشبختانه در این زمینه استقبال خوبی شده و کلاس‌هایی مطابق نیاز زندان‌ها برگزار شده که نیازمند ترمیم و تکمیل است.

شوشتری بیان کرد: کارگروه مربوطه باید موانع را برطرف و از ظرفیت‌ها استفاده کنند. در حال حاضر یکی از مشکلات ما دبیر است که در حال تکمیل و رفع آن هستیم. تلاش ما این است که بازمانده از تحصیل نداشته باشیم، زیرا براساس مطالعات هرچه مدرسه گسترده‌تر باشد میزان بزه کمتر است. همچنین امسال جهش خوبی به منظور اجرای سند تحول بنیادین اموزش و پروش ایجاد می‌شود که کمک زیادی به ما خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->